quinta-feira, 6 de setembro de 2012

Review: Cliché Nail Polish

Hi girls!

This nail polish is from Cliché and it's called Cancun. This is a mint color, so I think it's very appropriate for Summer, it gives you that splash of color and it looks really nice. I think my nails look aweome, considering the fact that I was in a hurry and painted them over a glitter nail polish. 2 coats of Cliché nail polish and voilà, they look amazing! On top of me being in a hurry, I didn't have time to apply any finishing top coat. I have this color for about 6 days now (August 31st) and they still look good.

I really recommend Cliché to everyone, they are really cheap, it paints really well and dry quickly. I have 3 more nail polishes from them and I'll definitely buy some more.

What do you think?

Kisses and chocolates
Rita *

***********************************************************************************
Olá meninas!

Este verniz é da cliché e chama-se Cancun. Esta é uma cor menta, pelo que acho que é bastante apropriada para o Verão, dá aquele toque de cor e fica muito bem. Acho que as minhas unhas estão óptimas, visto que estava com pressa e pintei por cima de um verniz com brilhants. Duas camadas do verniz da Cliché e voilà, ficaram espectaculares! Ainda por cima, como estava com pressa, não tive tempo de aplicar um verniz transparente para finalizar. Tenho esta cor há cerca de 6 dias (31 de Agosto) e elas ainda continuam com bom aspecto.

Recomendo o verniz da Cliché a todos: são baratos, pintam muito bem e secam rapidamente. Tenho mais 3 vernizes desta marca e sei que vou mesmo comprar mais.

O que acham?

Beijinhos e chocolates
Rita *

Sem comentários:

Enviar um comentário